2010. június 7., hétfő

2010 06 07

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 június 7:
Ne engedd többé, hogy a múlt kötelékei fogva tartsanak, hanem törd meg a gyalázat erejét, és rázd le a port, amit a helytelenül elhangzott szavak hoztak rád. Engedd, hogy az Én hatóerőm jöjjön, és megnyugodjon rajtad, és átáradjon rajtad, hogy gyógyulást és megerősödést hozzon a csontjaidnak. Megelevenedhetnek ezek a csontok? Azt mondom, hozzon életet belétek a Szellem lehelete, mivel ti, Én választottaim, hisztek és kihirdetitek, hogy tiétek a győzelem. Keljetek fel, és merjetek hinni. Ne legyen bennetek félelem; mert ti lesztek az esszenciája annak, ami megmondatott. Mert az Én számból származik az Én igém ereje, amely átformáló és életet megváltoztató. Ezért hát hívlak benneteket, hogy keljetek fel. Gyertek fel magasabbra, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 június 7:
Hallottam egy hangot a szellemvilágban, ami úgy hangzott, mint egy gitár hangolása, és hallottam, hogy ezt mondja az Úr: Behangolom a szívetek húrjait, hogy összhangban legyetek az Én szívemmel. Tökéletes hangmagasságra hangollak fel benneteket. Engedjetek ennek az egységet hozó munkának, hogy harmóniában lehessetek a Szellemem mozgásával, mondja az Úr.
Zsoltár 92:1-4 Jó dolog hálát adni az ÚRnak, és dicséreteket énekelni a Te nevednek, Magasságos; hirdetni a kegyelmességedet reggel, és hűségedet minden este, tízhúrú hangszeren, lanton és hárfán, harmonikus zengéssel. Mert Te, URam, megvidámítottál a munkád által; a Te kezed műveiben diadallal örvendezek.