2010. június 4., péntek

2010 06 04

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 június 4:

Gyere a legszentebb helyre, és végy vacsorát velem ott. Gyere a kegyelmi székhez, ahol segítség és bölcsesség van, hogy átvezéreljen a göröngyös terepeken. Túl sokan közületek, Én népem, megpróbálnak egyedül megoldani dolgokat, és nem veszik észre, hogy Én vagyok a biztos, jelenlevő segítségetek a bajban. Én mindig veletek vagyok; megbízhattok Bennem, hogy átjuttatlak titeket minden próbán, mondja az Úr. Támaszkodjatok Rám.

Zsoltár 46:1-5 Isten a mi menedékünk és erősségünk, biztos, jelenlevő segítség a bajban. Ezért nem félünk, még ha meg is mozdul a föld, és ha a hegyek a tenger közepébe kerülnének; habár annak vizei zúgnak és kavarognak, habár hegyek rendülnek meg az áradáskor. Szela. Van egy olyan folyó, amelynek az áramlatai örvendezést okoznak Isten városának, a szenthelynek a Magasságos sátorában. Isten van annak közepette, nem fog megrendülni; Isten megsegíti, épp amikor hajnal hasad.