2010. április 26., hétfő

2010 04 26

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 április 26:

Keljetek fel gyermekeim, mert valóban meg van írva, és meg lett mondva, és igaz, hogy az Úré a csata. Mivel ez az Én csatám; veletek megyek, megerősítelek, és megtanítalak hogyan kell hadakozni. Eszetekbe juttatom a haditerveimet, és kijelentem nektek az ellenség terveit. Képesek lesztek arra, hogy elinduljatok a győzelemre ráállt szívvel és olyan értelemmel, amely ismeri a valóságot, hogy ha Én veletek vagyok, akkor nem számít, ki van ellenetek. Mert valóban ti vagytok a csatabárdjaim, de a csata az Úré. Tehát vezetni és vezérelni foglak titeket. Nem egyedül vagytok ebben. Buzduljatok fel és bátorodjatok fel, és keljetek fel, mert a pusztán át haladva mentek az ígéretekbe. Keljetek fel és vegyétek át az örökségetek teljességét, mert Én veletek vagyok. Utat készítettem nektek, és kijelöltem a lakozásotok határait. Én vagyok a meglátogatásotok idejeinek az irányítója, és a megfelelő időben foglak harcba küldeni benneteket, és felszerellek benneteket a győzelemre. A ti dolgotok az, hogy egyszerűen kövessetek, készséges és engedelmes szívvel, és hogy fogadjatok mindent, amit tanítanom kell nektek. Ezek azok a napok, amikor megmutatkozik Isten királyságának a dicsősége, és az a hadsereg, amelyről Jóel próféta szólt, most fog kezdeni teljességre emelkedni, és övék lesz a győzelem. Hát gyertek és menjetek, amint küldelek benneteket. Legyetek egyek Velem. Teljes mértékben kövessetek Engem, mert veletek járok ezen az ösvényen, ami a rendeltetésetek teljességébe vezet, mondja a Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 április 26:

Kedvesem, amíg a gondok és az aggodalmak elvonják a figyelmedet, addig nem veszed észre az Én vezetésemet. A szellemi tisztánlátás fenntartásának az egyetlen módja az, hogy továbbra is odafigyelsz, és nem sodródsz ki az út szélére. Állítsd be arra a szívedet, hogy megismered az igazságot, és közben nem engeded, hogy az érzelmeid és az elméd elhomályosítsák a szellemi érzékeléseidet, mondja az Úr.

Filippi 4:8 Végül testvéreim, bármi ami igaz, bármi ami nemes, bármi ami igazságos, bármi ami tiszta, bármi ami kedves, bármi ami jóhírű, ha van bármilyen erény, és ha van bármilyen dicséretre méltó dolog - ezeken a dolgokon gondolkozzatok.