2010. április 23., péntek

2010 04 23



APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 április 23:

Egy látomásban láttam egy vastag gátat, ami sárból volt, és víz kezdett átszivárogni rajta. A középső része különösen kezdett átitatódni. Majd láttam egy vékony vízerecskét, ami átjutott a védőgáton. És hallottam, ahogy az Úr azt mondja, hogy ez az áttörés kezdetének a jele. A víz, ami a Szellemet jelképezi, végzi a munkáját, hogy áttörje az akadályok és a kötöttségek területeit az életünkben. A gát hamarosan szétrobban, és lehetővé válik, hogy az élet vize szabadon és bőségesen áradjon. Nekünk az a dolgunk, hogy engedjük, hogy a Szent Szellemmel átitatódjunk.

János 4:13-14 Jézus felelt és ezt mondta neki: "Aki ebből a vízből iszik, újra megszomjazik, de aki abból a vízből iszik, amit én adok neki, soha nem szomjazik meg. Hanem az a víz, amit én adok neki, örök életre felbuzgó vízforrássá válik benne."