2010. április 19., hétfő

2010 04 19

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 április 19:

Ezért ma, gyermekeim, azt szeretném, hogy vegyétek le azokat a ruhákat, amelyek összeszedték e világnak a szennyét; a hitetlenséget és az áldozat szerepet. Ez a régi ruha, amit viselsz, azoknak a dolgoknak a szennyezését hordja magán, amelyek rád kerültek és ellened jöttek. De Én azt mondom, vedd le ezt a ruhát, úgy mint régen a koldus és a vak tette, tedd le, és vedd át az új ruhát ma. Kezdj újat és öltözz fel igazságosságba, békességbe, örömbe és hitbe. Mert az utazás elkezdődik, az az utazás, amiről elhatároztam, hogy előhozzon téged az örökséged áldásába, ígéretébe és teljességébe. Tedd le a régit, és vedd fel az újat, és utazz Velem az Én királyságom Dicsőségébe, mondja a Magasságos Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 április 19:
 
Az utóbbi három hét során egy dicsőségfelhőt láttam a gyülekezeti teremben. Az első héten több száz fényt láttam a felhőben. A második héten azt láttam, hogy a fények mozognak. Ezen a héten azt láttam, hogy a fények egyenes sorokba rendeződtek, és arra gondoltam, hogy valamilyen rendhez igazodtak. Hiszem, hogy Isten helyzetbe hoz bennünket -- az Ő rendjébe, hogy megláthassuk az Ő dicsőségének a megnyilvánulását.

Ésaiás 4:5 Akkor az ÚR teremteni fog Sion Hegyének minden helye fölé, és gyülekezetei fölé, felhőt és füstöt nappal, és lángoló tűz ragyogását éjjel. Mert az egész dicsőség fölött lesz egy befedezés.