2010. március 22., hétfő

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 március 22:
Az Én népem közül sokan találják magukat bizonytalanságban, mert nem tudják, mit tegyenek; válaszokért keresnek Engem. Mivel a hazugságok megérkeztek, bizonytalanság van, és nem értitek és nem tudjátok, hogy Én mit fogok tenni. Ezért azt mondom, keljetek fel, és adjatok lábakat a hiteteknek. Nincs-e megmondva az Én igémben, hogy Én adok nektek bölcsességet? És ha hittel kéritek azt a bölcsességet, vajon nem kapjátok meg? Mire vártok? Keljetek fel és induljatok! Keljetek fel és cselekedjetek! Sokan közületek, Én népem, arra vártok, hogy Én cselekedjek, miközben Én mindvégig arra várok, hogy ti cselekedjetek. Arra várok, hogy gyakoroljátok a hiteteket, hogy higgyetek és kapjatok. Számoljatok le a bizonytalansággal, és hadd tűnjön el a zavar, és hadd legyen elűzve tőletek az Én igém megkérdőjelezése és az Én vágyaim megkérdőjelezése. Távolítsátok el az ellenség hazugságait, hogy felkelhessetek és elindulhassatok. Én azok által cselekszem, akik cselekednek. Hagyjátok abba azt, hogy Rám vártok, hogy cselekedjek, mondja az Úr, és kezdjetek hitben cselekedni; igazságban cselekedni. Ahogy elkezdtek cselekedni, meg fogjátok találni azokat a dolgokat, amire vágytok; a szükséges bölcsességet; a nyitott ajtókat, amiket elétek helyeztem. Menjetek át rajtuk. Muszáj a hitetek alapján járnotok és cselekednetek. Ezért még egyszer mondom, adjatok lábat a hiteteknek, és engedjétek, hogy amit Én csinálok, az megvalósuljon ebben az időben és időszakban, mondja a Szentséges Úr.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 március 22:
Látomásban láttam egy tüskebokros területet, majd összekuszálódott ágakat, majd egy hurokcsapdát. Hiszem, hogy ezek mind ugyanazt jelentik. A tüskebokros terület egy csomó fásszárú, tüskés, tövises növény együtt. A kusza ágak összetekeredett ágak összessége. A hurokcsapda olyan dolog, amibe az ember belegubancolódik. Majd hallottam, amint azt mondta az Úr, hogy Ő megadja az olyan gondolatok és szituációk felismerésének a képességét, amelyek képesek összegubancolni bennünket azáltal, hogy zűrzavarba sodornak. Majd azáltal, hogy átadjuk magunkat az Ő kiszabadító erejének, szabaddá fog tenni és teljes mértékű tisztánlátást fog adni a szellemünkben és a lelkünkben.
Galata 5:1 Álljatok meg azért a szabadságban, amellyel Krisztus megszabadított minket, és ne keveredjetek bele újra a rabszolgaság igájába.