2010. március 30., kedd

2010 03 30

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 március 30:
 
Meg van írva, hogy Illés Szellemének el kell jönnie, és be kell teljesítenie mindent. És ezekben a napokban így fogom feltámasztani Illés szellemét azokban, akik hajlandóak; ahogy Keresztelő Jánosban is tettem, hogy a világ és az Én népem láthassa, hogy van Isten, aki él; Isten, Aki a mennyből uralkodik. És az evangélium bemutatásának az ereje által fog eljönni a királyságom helyreállításának a teljessége a földre, és megtalálható lesz a népem között. Merd elhinni, hogy tudlak ilyen módon használni téged, mert vajon nem a pusztában voltál eddig? Nem tartottalak meg téged még a száraz helyeken is? Nem jelentettem ki Magamat neked? De most van a kijöveteled ideje. Most van az ideje, hogy előjöjj. Most van az ideje, hogy kijöjj a pusztából erőben és hatalomban. Emlékezz ezekre a szavakra, amiket szólok neked, mert a puszta az a hely, ahonnan a dicsőségbe és az ígéret földjére jössz, mondja a Szentséges Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 március 30: 
Gyertek ki a sötétségből, ami visszatartott attól, hogy észrevegyétek, élvezzétek és bemutassátok a királysági életet. Sűrű sötétségben is voltak, és a kudarcot és reménytelenséget éreztek sokan, de Én utat készítettem nektek, hogy a Szellemem erejében jöjjetek elő. Igazán el kell engednetek a múltat, és magatok mögött kell hagynotok mindent, ami megsebzett vagy legyöngített. Most van az idő. Gyertek elő, mondja az Úr.

Filippi 3:13 Testvéreim, én nem tartom magam olyannak, aki már elérte; hanem egy dolgot teszek, elfelejtem azokat, amik mögöttem vannak, és előrenyújtom a karomat azok felé, amik előttem vannak.