2010. március 29., hétfő

2010 03 29

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 március 29:
 
Én vagyok a dicsőség Ura, és azért jöttem, hogy átvigyelek titeket a Királyságba, és megnyissam a szemeiteket, hogy lássatok és értsetek. Azért jöttem, hogy megnyissam a füleiteket, hogy hallhassátok az üzenetemet, mert az az üzenet, Én népem, meg fog változtatni és hatalommal fog felruházni benneteket; felkészít arra, hogy teljességben éljétek az életet a testetekben, a győzelem helyén. Hát jöjjetek, részesüljetek belőle, és vegyetek abból, amit ebben az időben cselekszem, mondja az Úr Isten. Mert ebben a konkrét időben azért jöttem, hogy szellemi módon átformáljalak benneteket, hogy lássátok és értsétek, nagyra nyitott szemekkel, a jogaitok teljességét az Én királyságomban. Azt szeretném, hogy annak a teljességében éljetek, amit adtam, mert készen áll. A menny munkái el vannak végezve, de a ti munkátok folytatódik. És ez a munka az, hogy egyek legyetek Velem, és hogy úgy járjatok Velem, ahogy még soha sem, hogy az örökségeteket teljes egészében megkaphassátok ebben az időben.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 március 29: 
Hívlak téged, kedvesem, hogy törj ki. Törj ki minden kötelékből és minden korlát közül, ami visszatart attól, hogy a Szellemem teljességében élj, mondja az Úr. Kelj fel a szabadság erejében, ami elérhető számodra. Utasítsd vissza azt, hogy megengedd az ellenségnek, hogy visszatartson a királysági rendeltetésedtől.

János 8:36 Ezért ha a Fiú szabaddá tesz, akkor tényleg szabad leszel.